Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2014 21:06 - МИНАЛО, КОЕТО НИ ПРЕДСТОИ
Автор: alexiev123 Категория: Политика   
Прочетен: 2603 Коментари: 1 Гласове:
2




Опозицията на ГЕРБ и до днес твърди, че по времето на управлението на ГЕРБ всички медии били напълно подчинени на “диктатора” Борисов и му създавали “медиен комфорт”! Ние изглежда сме живели в друга държава, защото не си спомняме такова нещо.
Ето и един пример - по какъв начин тогава в една от най-гледаните – бТВ, се организира почти едночасова дискусия на тема “Приличат ли си Бойко Борисов и Тодор Живков?”
Датата е 28.11.2010 г. Оттогава са минали по-малко от 4 години. 
Препоръчвам на всички да изслушат предаването, много е полезно с днешна дата да се оцени "обективността" на политолозите и социолозите ни, “експертните” им аргументи и съображения. Може би и “непродажността” им. 
И нямам никакво съмнение, че това минало ни предстои пак. 

След като аз го изслушах, изпитвам непреодолими желания:

Искам да накарам Александър Морфов да се извини публично за думите, които изговори тогава, особено за театралната реформа. И да си признае, че е бил прът в колелото на прогреса! 
Театралната реформа, която въпреки яростната съпротива на хора като него извърши Вежди Рашидов, вече е факт с много добри резултати, от които се ползва и той! Да е жив и здрав Бойко, че криеше Вежди зад широкия си гръб, не им позволи да врякат, че турчин не можел да ръководи българската култура и казваше: “Аз, аз! За всичко отговарям аз!”

Искам да събера Цветозар Томов, Илия Петров и Искра Баева и да ги накарам да изслушат още веднаж всички простотии, които се изговориха по адрес на Борисов в това студио. Интересно ми е какво биха казали днес и дали някой от тях ще се засрами или извини. 
Иска ми се, ама надали...

http://btvnews.bg/article/923068213-Prilichat_li_si_Boyko_Borisov_i_Todor_Jivkov.html 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. momchil - Кой е виновен за "Големият ...
12.08.2014 22:53
Кой е виновен за "Големият взрив"? Бойко Борисов разбира се!!!
Забравих! И за гибелта на динозаврите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alexiev123
Категория: Политика
Прочетен: 902023
Постинги: 830
Коментари: 592
Гласове: 649
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031